Centre de día Vidactiva

Carrer del claustre nº48
08222 Terrassa (Barcelona)
Ver teléfono  * Contactar con Xavier Anton Jiménez
Visitar web


https://www.youtube.com/watch?v=0QS6akrzUi0

Datos relevantes

¿Porqué elegirnos?

A centre de dia per a gent gran Vidactiva a Terrassa (Vallès Occidental - Barcelona) oferim una visió diferent del tracte humà, un entorn on la persona i la família son les protagonistes i on hi tenen el màxim d'autonomia i on milloren les seves capacitats físiques i mentals. Un tracte personalitzat i una alta especialització en dèficits de mobilitat. Un horari ampli, de 8 a 18 hores per acomodar-nos a la gran majoria de persones grans i els seus familiars. ATENCIÓ DOMICILIARIA a tot el vallès i Barcelonès. Tractaments individualitzats i de grups reduïts depenent de les necessitats i capacitats de cada persona per aconseguir una cura més personalitzada de cadascú.

També oferim servei de transport.

Sistema de precios

650 euros al mes. Preu dia 50 euros

Equipo de profesionales

  • Enfermera
  • Farmacéutico
  • Fisioterapeuta
  • Otros profesionales
  • Psicólogo

Titulación del director: Master en Dirección empresarial, Enfermero y Fisioterapeuta

Certificaciones

  • Acreditado Ley de Dependencia

Comenta sobre Centre de día Vidactiva

*Los campos con asterisco son obligatorios.

Este formulario es únicamente para que comenten los usuarios o sus familiares. Si quieres contactar con el centro o enviar un currículum, puedes hacerlo desde aquí:

CONTACTAR
 
 
 
 
 
 
 
Valoración del centro *


Le recordamos que, para el funcionamiento del sistema de comentarios, sus datos serán guardados en una base de datos cuya única finalidad es el funcionamiento del sistema de comentarios. Si no desea que sus datos formen parte de la base de datos no confirme el comentario. El titular de la base de datos es Infopenta, S.L. cif: B62279039. En cualquier momento usted podrá modificar o borrar sus datos escribiéndonos a info@inforesidencias.com o a Ronda General Mitre, 191, 4-2 08023 Barcelona

Localización

Cómo llegar

Vehículo privado
Zona escuelas industriales de Terrassa y Parc Vallparadís

Comentarios

Todavía no hay comentarios de Centre de día Vidactiva