financiación pública hombre
financiación pública mujer
personas encamadas
sillas de ruedas
usuarios con demencias
181
plazas totales
Edificio entero con jardín
Peluquería
Servicio complementario
Podología
Servicio complementario
Acompañamiento
Servicio complementario
Rehabilitación
Incluído en el precio
Elección de menú
No se ofrece
Productos de higiene
Servicio complementario
Informes de salud
Incluído en el precio
Les residències Sant Roc i Miramar de Canet són centres gerontològics assistits que ofereixen serveis d'acolliment residencial de caràcter permanent o temporal i d'assistència integral per a les activitats de la vida diària per a persones grans amb dependència. Disposem d'una unitat psicogeriàtrica i de programa de respir familar. Tenim les certificacions de Qualitat ISO 9001:2015 i UNE 158101:2008. Actualment estem formant i implantant l'Atenció Centrada en la Persona i el mètode Libera Care.
MASTER EN GERONTOLOGIA SOCIAL
¿Te parece interesante que la residencia Residències Miramar i Sant Roc de Canet te ofrezca más información en relación a la vida en nuestra residencia y las condiciones de ingresar (precios, plazas libres..)? Contáctanos por mail o teléfono.
2 opiniones
Està molt be. Han estat d'obres molt temps però ha valgut la pena.
Silvia López
28/10/2018 - 23:32
De lo mejor que hay en el Maresme. La familia que la lleva es encantadora y la han hecho nueva al lado de la playa.
A Canet es pot arribar per la carretera N-II o per l´Autopista C-32(sortida 113A) Des de Barcelona es tarda per autopista uns 40 minuts. Per arribar des de Girona hi ha una hora de trajecte. L´Autopista AP-7 ressegueix tota la costa catalana des de La Jonquera fins a l´Ebre i continua cap al sud de la península. A través de la sortida de La Roca del Vallès s´arriba a Mataró i a partir d´aquesta ciutat l´Autopista C-32 condueix a Canet de Mar.
Tren El tren tarda uns 50 minuts per anar de Canet a Barcelona Canet de Mar disposa d´una connexió amb Barcelona a través de la Línia C1 de Renfe. La durada del viatge és d´uns 50 minuts i els trens surten cada 15 minuts en hora punta i cada 30 minuts durant la resta d´hores. Per venir des de Barcelona es pot agafar el tren a l´estació de Sants, plaça Catalunya, Arc de Triomf i El Clot.
Joana P.
18/11/2018 - 17:45