5,4 profesionales por cada 10 usuarios
financiación pública hombre
financiación pública mujer
personas encamadas
sillas de ruedas
usuarios con demencias
88
plazas totales
34m2
superficie por residente
Edificio entero
Peluquería
Servicio complementario
Podología
Servicio complementario
Acompañamiento
Servicio complementario
Rehabilitación
Incluído en el precio
Elección de menú
No se ofrece
Productos de higiene
Incluído en el precio
Informes de salud
Incluído en el precio
Des d'Adesma Fundació, oferim un ventall de serveis i recursos assistencials i sociosanitaris per tal de donar resposta a les necessitats de la gent gran i les seves famílies. Per això, comptem amb un equip de professionals altament qualificat i experimentat, compost per una vuitantena de treballadors, que es distingeixen pel seu alt nivell de professionalitat i motivació per tal d’oferir una atenció integral de màxima qualitat, crear un ambient estimulant i enriquidor, millorar l'autoestima personal, afavorir la participació i la socialització, i, en definitiva, aconseguir la millor qualitat de vida possible per als usuaris.
Segons habitació
5,4 empleados por cada 10 usuarios
Metge
La residencia Adesma Fundació Privada, ubicada en la encantadora población de Lleida, dentro de la comarca de Segrià, ofrece un entorno acogedor y bien equipado para sus residentes. Con capacidad para 88 plazas, este centro destaca por su atención personalizada y su amplia gama de servicios. Cuenta con cocina propia, asegurando una alimentación cuidada y adaptada a las necesidades de cada persona.
El equipo profesional incluye enfermeras, fisioterapeutas y médicos, garantizando un cuidado integral y de calidad. La residencia admite personas en silla de ruedas, promoviendo la inclusión y el confort de todos sus usuarios. Dispone de una unidad de demencia dedicada a personas con Alzheimer, ofreciendo un ambiente seguro y especializado. Además, brinda servicio de rehabilitación para mejorar la calidad de vida de los residentes.
Las instalaciones, con 3000 m2 de superficie, incluyen una amplia zona ajardinada perfecta para paseos y momentos de descanso al aire libre.
0 opiniones
Equipament de Sant Antoni de Pàdua: ens trobareu al Carrer Maria Sauret número 3 de Lleida. Hi podeu accedir trencant des de la Rambla Ferran pel Carrer Vila Antònia, o des de la Plaça Pare Sanahuja i seguint pel Carrer Maria Sauret. Hi ha una zona blava d'aparcament just al davant; equipament de La Bordeta: ens trobareu a l'Avinguda d'Artesa número 68, a prop del Camp de Futbol de la Bordeta. Hi ha una zona d'aparcament gratuïta just al davant.
Equipament de Sant Antoni de Pàdua: podeu parar a la Rambla Ferran utilitzant les línies 1, 2, 3, 8, 10, 11 i 20, o a l'Avinguda del Segre utilitzant la línia 5 de la xarxa d'autobusos urbans de Lleida; equipament de la Bordeta: podeu parar a l'Avinguda d'Artesa utilitzant la línia 6 de la xarxa de d'autobusos urbans de Lleida.